Tuesday, September 25, 2007

我会记得你的

眼泪。。
在眼眶里。。

我忍住。。。
不让它滑落脸颊。
因为,我知道我要坚强。
不能哭。。。

所以我才能鼓励家人慢慢的
走出悲伤与困境。

心很痛。
因为她离我们而去的时候,
我们不在她身边。
一个人面对死亡,
一定很难受。

我不能了解那种感觉,
因为我未曾死过。
可是那种心酸。。。。。
我好像。。
好像有感受过。

其实心里已有所准备。
可是,就还是不能抹去失去她。。
永远失去她的那种痛。

我对身边的一切。。。
突然有很大的改变。
我相信,她, 让我改变对人于事的看法。
有些活,
虽然她未必听得到,
可是。。。 我想说。

。。。。

Toffiee, 你走了。
你放下了痛,
放下了累赘的身体,
现在一定是轻飘飘的吧?

一定要回来看我们。
我们不会忘记你的。

。。。。

现在的我,
眼眶又挤满了眼泪。
能不能放松。。。
能不能一次过。。。
把眼泪痛快的流。。。

今年的中秋,
让我永远记得,你。

一张我想用来感动大家的照片,
今天变成了感动我自己的东西。
每次翻阅照片时,
看见那张照片,
难免都会落下几滴眼泪。

http://iamsotired.deviantart.com/art/Why-64585911

明年,
当我们又在点起蜡烛,
庆祝中秋时,

我会记得你的。

**哭了。。
终于哭了。。。。

6 Comments:

At 9:00 AM , Anonymous Anonymous said...

Although Toffiee had left us…she will always always be in our minds. What we have now are the memories of her, be it bad or good but we should also be happy that she had came into our lives and had lighten up our lives. At least, Toffiee had pass away in peace and is relieved from her sufferings. She will always remember us and we will always miss her. Toffiee…though I am not close to you but I miss you. Always loving and missing you.

 
At 10:42 AM , Anonymous Anonymous said...

thanx...

 
At 3:19 AM , Anonymous Anonymous said...

well cheerios.. cant prevent some things in life from happening

 
At 8:30 AM , Blogger babyitsyou said...

hey wei jie. cheer up okay? sometimes when its time to let go, we must let go. I know it is very sad, when i read what you write i nearly cried reading. I know how you feel.Rmb cheer up,she will be your memory and will be together with you in your heart forever.

Julian

 
At 11:18 AM , Anonymous Anonymous said...

thanx guys.
thanx for posting ur comments too.

 
At 2:21 PM , Anonymous Anonymous said...

把握当下,才是最重要的。希望你的狗在你的回忆里可以是快快乐乐的。

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home